piątek, 2 września 2016

Summer Look



No siemka rybki. Po długiej nieobecności wracam ;*



Mimo, że bardzo mi Was brakowało, postanowiłam zrobić sobie przerwę. Jak na wakacje przystało - postawiłam na relaks, spokój i złapanie oddechu. Najzwyczajniej w świecie odpoczynek od tego wszystkiego. Mój plan jak najbardziej się spisał i wracam do Was w kolejnym, świeżo rozpoczętym roku szkolnym. Osobiście uważam, że mimo pracy w szkole jak i poza nią, jest mi łatwiej coś dodawać, aniżeli podczas wyjazdów lub pomiędzy nimi. 

A co u Was nowego? Jak minęły tegoroczne wakacje? 
Zostawiam Was z nową sesją prosto z greckiej wyspy Krety. Kocham to miejsce !

BUZIAKI :*

















3 komentarze:

  1. Hejka :-) Z ciekawościa i wielkim zainteresowaniem oglądam twoje posty, które dają naprawdę dużo nowych nowości, styli ubierania. Brakuje mi jeszcze posta z jakimś ciekawym wpiskiem na temat strojów kąpielowych,biki oraz zdjeć na których byś owe nowości zaprezentowała. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń