piątek, 10 czerwca 2016

WHITE AND BLUE JUMPSUIT



Cześć Kochani !
Co słychać? Ja zaczynam weekend jak zwykle pełną parą - pracą. Ale nic straconego, bo piękna pogoda itak mnie nie ominie.




Mam dla Was przygotowane aż 3 sesje, ale wszystko w swoim czasie. Ostatnio byłam mocno zamotana i zmęczona, a do tego jeszcze kończący się rok szkolny - walczenie o wyższe oceny.. Nie mogłam po prostu tutaj zawitać, czego bardzo żałowałam.

Wiele z Was pewnie już ma plany co do pierwszych, przedwczesnych wakacji. Ja osobiście w tym roku nie wiem co ze sobą zrobię. Mimo to, walka o upragnioną figurę na lato została rozpoczęta.. ponownie. Może tym razem z lepszym skutkiem.

Jak już wspomniałam - jutro pracuję, ale nie mogę sobie odmówić późniejszego relaksu, a mianowicie basenu. Dla niektórych to żaden relaks, ale dla mnie, po tak ciężkim dniu będzie to spełnieniem marzeń.

Dziś zostawiam Was ze stylizacją w letnim kombinezonie. Mam go z mojego fantastycznego SheInSide. Do tego klasyczne sandałki na koturnie ze StyloweButy i dodatki z różnych butików.


Macie jakieś fajne, sprawdzone butiki ?
Jeśli tak to proszę o linki, bądź nazwy w komentarzach.

Miłego wieczoru.


KOMBINEZON - SHEINSIDE
SANDAŁKI - STYLOWE BUTY
KOPERTÓWKA - SIECIÓWKA
NASZYJNIK - H&M
















23 komentarze:

  1. Ślicznie dviv zawsze mnie zaskakujesz, ale cały czas widzę podobne tło. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak czasu na coś lepszego, chociaż pracuję nad tym. Miłego dnia :*

      Usuń
  2. ale świetny kombinezon ! /Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. świketna stylowka :]
    podasz swoj namiar na facebookowa strone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      https://www.facebook.com/dvivstylee/?fref=ts

      Usuń
  4. CUDNA JESTEŚ !
    polecam moj blog ---------> kulinariaonet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała sesja :)
    meczy cie prowadzenie bloga ze tak rzadko dodajesz wpisy ? jestem tutaj stala bywalczynia i az nie moge sie doczekac czegos nowego co mnie zaciekawi jak dotychczas:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      nie męczy, aczkolwiek nie zawsze jest na to czas.
      Dzięki za wsparcie i te miłe słowa. Wpis z przygotowywaniu.

      Usuń
  6. ile kosztuje ten kombinezon z Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne sandałki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje wpisy!!rob to dalej bo jestes na dobrej drodze i zaskakujesz:3

    OdpowiedzUsuń