niedziela, 22 maja 2016

BOHO WHITE DRESS



Cześć moi drodzy <3
Jak podoba Wam się dzisiejszy look? Wczoraj czy przedwczoraj miałam już gotową sesję, ale niestety z powodu dużego wiatru w dniu, kiedy robiłam sesję,  musiałam wiele zdjęć odrzucić. Na szczęście znalazło się kilka, które mnie zadawalają.


Jak minął Wam weekend? 
Ja pracowałam, jak co weekend. Kilka godzin ciężkiej harówki, ale jakoś na swoje potrzeby zarabiać trzeba. Już szykuję dla Was nowe wpisy, będzie ich trochę, bo aż trzy!
Czekam na mega słoneczny dzień, by zdjęcia wyszły zjawiskowo ! 

Dziś jest już późno, a ja muszę się jeszcze przygotować na jutro, więc do usłyszenia kochani w nowym wpisie <3

Co byście chcieli zobaczyć w najbliższym czasie ? :*



STYLIZACJĘ      czy         MAKE UP    ?

                 


A tymczasem zapraszam do najnowszej sesji <3




















<3



16 komentarzy:

  1. zdecydowanie stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja i piękne miejsce ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIĘKNA GABRYSIA !

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś wspaniala blogerka gabrysiu, tak trzymaj :]
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. bosz!!!! Gabi jaka jestes pomyslowa. kolejna super blogerka do obserwowania :] znalazlam cie na zblogowanych, polece kazdemu. / Weeerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stilizacja. W najbliższym czasie chciałabym zobaczyć stylizację...

    OdpowiedzUsuń
  7. skad sweterek masz? pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń