piątek, 1 kwietnia 2016

WHITE WAVE



Cześć Słoneczka <3
Jak Wam dzionek mija? U mnie za oknem pogoda wygląda niesamowicie, ale jak się wyjdzie to można się zdziwić. Niech ten wiaterek w końcu ucieka, bo mam ochotę na więcej ciepłych dni, w których mogę się postroić w nowości z SheInSide. Nie mogę się już doczekać.


Jutro czeka mnie wspaniały dzień! W sumie jutro i pojutrze, gdyż ruszam w moją tajemniczą wyprawę, która zafundował mi mój mężczyzna. Póki co nic więcej Wam nie zdradzę, ponieważ nie będę miała o czym Wam opowiadać w kolejnych wpisach.

Nareszcie mam troszkę wolnego czasu, stąd też robię wpis w takiej nietypowej dla mnie porze dnia. Ale trzeba wykorzystać każdą wolną chwilę. Już przyszła do mnie nowa bluzeczka z Bonprixa, którą na pewno ujrzycie w przyszłym wpisie. Czas na chwilę relaksu, więc do zobaczenia po weekendzie Skarby!
Częściej zaglądam na instagrama, gdzie dodaję na bieżąco nowości :*

Dziękuję za wczorajsze podpowiedzi, porady i słowa krytyki co do moich wyborów ze sklepu SheInSide. Jak już wczoraj wspomniałam w odpowiedzi na jeden komentarz, mimo Waszych starań co do doradzenia najlepszego zestawu ubranek itak zamówiłam coś zupełnie innego. Wiem, że zostaniecie pozytywnie zaskoczeni, bo ciuszek jest nie z tej bajki <3

 trzymajcie się, buziaki!




























ŁAŃCUSZEK - H&M
KOPERTÓWKA - ALLEGRO
BLUZECZKA - MODA LOOK
RURKI - BERSHKA
SZPILKI - LABOTTI



10 komentarzy:

  1. po kolei kochana: skad buty i po ile ? i skad torebka dokladnie? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty były z Labotti, proszę linka do podobnych: 80zł http://www.labotti.pl/product-pol-1126-Czolenka-Haylie-Beige.html

      Torebka dokładnie ze sklepu, który jest jeden w Łodzi, ale jest ich sporo w innych, różnych sklepikach.

      Usuń
  2. moja Gwiazdka ! / Andzia

    OdpowiedzUsuń