poniedziałek, 11 kwietnia 2016

CHESS



Heja Misie <3

Jaki piękny dziś dzień mamy! Jestem taka zmęczona, ponieważ przespałam w nocy coś koło 2-3 godzin, a tutaj dzisiaj tyle do zrobienia. Ale to nic wielkiego, bo słoneczko daje kopa do działania.

Coraz częściej zastanawiam się nad tym całym nagrywaniem na YouTube.. Myślicie, że ma to sens? Warto to robić ? Czy może nie ma sensu bawić się w filmiki i ich montaż, a zamiast tego wziąć się porządnie za prowadzenie bloga ? Nie wiem sama.. Mam różne za i przeciw dotyczące tychże pytań .
Powiedzcie co chcecie nowego ujrzeć we wpisach, a postaram się spełnić Wasze marzenia :*
Życzę miłego dnia - a sama uciekam, by z niego korzystać :* :*
Do usłyszenia !

 ( To co chciałam Wam opowiedzieć o moim wyjeździe, dodam w kolejnym wpisie, bo szkoda dnia. Buziaki )


ŁAŃCUSZEK - YES
BLUZECZKA - BONPRIX
RURKI - PULL&BEAR
BUTY SLIP ON - LABOTTI
ZEGAREK - ALLEGRO



:* :* :* :*






















14 komentarzy:

  1. Genialne miejsce do zdjeć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja, wyglądasz w niej tak świeżo �� Ciekawi mnie gdzie spotkać takie ogromne szachy w Łodzi? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :*
      Nie wiem gdzie - jeśli chodzi o Łódź, za to ja byłam w Pałacu w Piorunowie. :* :*

      Usuń
  3. Wyśmienita sesja!:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z ciebie dziewczyna , widze ze rosnie kolejna fajna blogerka:D oczywiscie sesja powalajaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie moge kupic fajne ciuszki procz tych sklepow co wstawiasz w ubraniach od nich zdjecia? Pozdro/ Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka robilaby lepsze wrazenei bedac zawiazana w kokardke ale ogolnie slicznie wyszlas ;) / Czikaa

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie tło wspaniale, naprawde swietnie dobralas miejsce :DD

    OdpowiedzUsuń