środa, 30 marca 2016

BLACK AND WHITE




Hej Misiaczki <3

Dzisiaj mam wspaniały pomysł na sesję, ale stwierdziłam, że poprzedzę ją tymże wpisem. Pewnie nie należą one do Waszych ulubionych, ponieważ nie każdy lubi tego typu notki. Tak więc nie zainteresowanych nie zmuszam, za to dziewczyny, które zechciałyby mi doradzić kolejne zakupy w SheInSide proszę o wypowiadanie się. Każda porada z Waszej strony się liczy, gdyż szalenie interesuje mnie Wasze zdanie, dziewuszki :)

Dziś, choć to zbyt wcześnie przypomnę Wam o nadchodzącym lecie, bo mój dylemat również przypada na ten sezon. Mianowicie chodzi o te dwa kostiumiki :

                                      CZARNY                                                 BIAŁY


Nie ma opcji, bym sama się zdecydowała na którykolwiek z powyższych, bo obydwa mają swój charakter i odmienny styl. Doradźcie mi, błagam. 

Chciałam załatwić któryś z nich wcześniej, ale niestety nie da rady, bo już itak itak jest za późno na moją "wyprawę" z chłopakiem.


Na codzień wolicie czerń czy biel ?
te ciuszki również mi się spodobały, także proszę komentarze na temat Waszych typów.

Buziaki :*



               
                      

1. CZARNA BLUZECZKA
2. BIAŁA BLUZECZKA

1. CZARNA SUKIENKA
2. BIAŁA SUKIENKA

1. CZARNE RURKI
2. BIAŁE SHORTY


Dla moich kochanych czytelniczek wynalazłam ubranka, akcesoria i dodatki w świetnych cenach, w wyprzedaży. Polecam, mam kilkanaście rzeczy z podanych TUTAJ


Całusy :*



.

8 komentarzy:

  1. o boże;O kup to pierwsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie bierz czarny! :) Poklikałam w linki, ubrania bardzo fajne i w spoko cenach.

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie, w nowym poście wiosenna wishlista i must have sezonu:
    http://www.moniquerehmus.pl
    Pozdrawiam, Monia :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę i odwiedziny mojego bloga :*
      zajrzę na pewno!

      Usuń
  3. Według mnie czarny kostium. Biała bluzka.Biała sukienka i czarne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie czarny kostium meega (choć gorzej przy opalaniu ;/) a z ciuszków biała bluzeczka, czarna sukienka i białe szorty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tez właśnie;*
      Jak zwykle - wybrałam coś jeszcze innego:*

      Usuń