poniedziałek, 21 marca 2016

WHITE STAR



Cześć moi kochani :)
Jak Wam mija pierwszy dzień wiosny? Jak pogoda? Mam nadzieję, że trzymacie się dobrze, a pogoda Wam jak najbardziej dopisuje. Ja osobiście ostatnimi dniami jestem zachwycona, ponieważ pogoda pozwoliła mi zrobić aż trzy sesje. Postaram się dodać chociaż jedną z nich jeszcze w tym tygodniu.
Chciałabym częściej tutaj coś dodawać, aczkolwiek jak już dobrze wiecie, jakiś czas temu rozpoczęłam kurs na prawo jazdy i strasznie mi się to przeciąga. Mało tego, nie mogę zaniedbywać szkoły, więc blog poszedł w odstawkę. Aktualnie nie robię nic szczególnego, a mimo to czuję się tak zmęczona, że szok. Co prawda w tamtym tygodniu bardzo intensywnie pracowałam, ale nie wiem czy to moje wyczerpanie ciągnie się od tamtej pory. Najwidoczniej jeszcze się nie zregenerowałam.
Jak po ostatnich paru wpisach widać, mam zrobione rzęsy. Ale czas najwyższy to przerwać i wziąć się za regenerację tego co pod nimi jeszcze zostało. Mam zamiar kupić odżywkę Long4Lshes do rzęs, która kosztuje około 80-100zł. Słyszałam o niej bardzo dobre opinie, więc chętnie ją sama przetestuję i zdam Wam recenzję. Zrobię sobie zdjęcia rzęs przed stosowaniem, a także po i same zobaczycie. No bo.. która z Nas nie marzy o rzęsach do nieba? Chyba nie ma takiej kobiety.
A może któraś z Was miała już okazję jej używać? 


Dzisiejszy wpis na prośbę jednej komentującej, kochanej osóbki. Osoba, która to napisała wie o czym mówię. Dla niewtajemniczonych dodam, że prośba komentującej dotyczyła wpisu z odzieżą z butiku Moda Look.
CO NOWEGO? Z Mody Look wygrzebałam rurki w niesamowicie modnym wzorze - moro. Kiedyś już miałam rurki z tym wzorem, ale coś było nie tak z ich krojem, więc zwyczajnie poszły na sprzedaż. Te układają się doskonale, są uciągliwe i wygodne. Nie czuć w nich jakiegokolwiek dyskomfortu.
Postanowiłam sprawdzić jakość ubrań z super znanego sklepu Bonprix, więc zamówiłam sobie bluzeczkę oraz spodnie. Krój bluzki sprawdza się idealnie dla osób o szczupłej sylwetce, jak i o tej nieco okrąglejszej. Pięknie maskuje niedoskonałości, które łatwo nabyć po różnego rodzaju imprezach.
Rurki, które zamówiłam był w kolorze białym, ponieważ o takich właśnie marzę. Niestety los mi nie sprzyja i rurki musiałam odesłać, gdyż były za duże. Jednak rozmiar rozmiarowi nie równy, nie ma co brać sugerując się swoim rozmiarem.
Torebka widoczna na zdjęciu również zamówiona została na Bonprixie. Sama w sobie jest prześliczna, delikatna, a jej kolory pasują do przeróżnych stylizacji. Jedyne co mnie w niej drażni to zbyt długie rączki, które nie pasują do wielkości samej torebki, aczkolwiek nie rzuca się to jakoś w oczy.
Wszystko oznaczam niżej :*
Buziaki i miłej nocy !



















ŁAŃCUSZEK - Yes
BLUZKA - Bonprix
RURKI MORO - Moda Look
TOREBKA - Bonprix
BUTY - Nike

:* :* :*


6 komentarzy: