środa, 17 lutego 2016

COLORFUL JACKET



Cześć Kochani :*


Co u Was słychać ? Stęskniłam się za Wami.
Ferie nadeszły, ale jak tu się z nich cieszyć kiedy się rozchorowałam. Ah.. do dupy z takimi feriami.

Choć m.in. dzięki temu mam trochę czasu na zrobienie wpisu. Sesja udała się przed chorobą, mimo że było niezwykle zimno. To znaczy zawsze mogłaby być prawdziwa zima, a tu tak wiosennie.. ale mimo wszystko.

Zakochałam się w SheInSide tak jak wy. Myślę, że to Wasza sprawka, gdyż namawialiście mnie, prosiliście o dodanie wpisu z czymś od nich no i tak się zaczęło. Na obecną chwilę, raz na miesiąc muszę nabyć coś nowego od tej właśnie firmy.  Dzięki kochani.. haha :*

Kurteczka trafiła w sam środek mojego serca. Czym? Tym, że skóry są czymś w czym uwielbiam chodzić. Ponadto nie jest to zwykła, nudna ramoneska, tylko bardzo ożywiona kurtka, która jest hitem w mojej szafie. Kolory nadały jej blasku i oryginalności. Ten ootd miałam na sobie podczas rodzinnej imprezy, więc jak kto woli, ale według mnie jest dobrą stylizacją na wiele okazji. 
Dziś niestety czuję się na tyle źle, że będę kończyła ten króciutki wpis.

Zostawiam Was z SheInSide, gdzie znajdziecie nową kolekcję :)
wierzę w to, że polecicie mi z niej jakieś cudeńka, które będę mogła nabyć w kolejnym zamówieniu.


Buziaki :*



KURTECZKA - SHEINSIDE inne: TUTAJ
BODY - ZALANDO (podobne: TUTAJ)
SPÓDNICZKA - H&M (już nie w sprzedaży)
KOTURNY - LASOCKI (podobne: TUTAJ)
BRANSOLETKA - SIGNORA










16 komentarzy:

  1. super kurteczka :) z jakiego jest materiału ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis super a ja zapraszam do siebie: www.sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno zdjęcie troszkę zamazane ale sesja wyszła świetnie pozdrawiam pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wiem, aczkolwiek mimo rozmazania ładnie wyszło :*

      Usuń
  4. śliczna bransoletka poprosze namiary :] kocham bizuterie jaka stosujesz do stylizacji, zawsze sa super orginalne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap kochana :*
      http://www.signora.pl/bransoletki/478-bransoletka-nakladana-dwa-trojkaty-srebrna.html

      Usuń
  5. Śliczna blogerka. Dviv jesteś taka chuda jak to robisz. Pozdrawaim pa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :*
      tak bardzo chuda haha..
      Pozdrawiam <3

      Usuń