środa, 3 lutego 2016

GREY DRESS



Cześć moi Kochani :)

Po pierwsze chciałam baaaardzo, ale to bardzo podziękować komuś kto w poprzednim wpisie bardzo mnie podniósł na duchu swoim komentarzem, doceniam to.


W końcu postarałam się dla Was o wpisik z SheInSidowską sukienką. Pamiętacie jak mi kiedyś doradzaliście ubranka spośród iluś tam propozycji ? Komentowaliście dość różnorodnie, ale padło parę głosów na tą sukienusię, a więc witam Was nią . 

              Bardzo długo myślałam nad tym, czy ma to być stylizacja na sportowo czy bardziej idąc w kierunku elegancji. Ale jak na mnie przystało, uwielbiam wyglądać, jak i czuć się w czymś dobrze. Co bym miała z tego, że założyłabym szpilki ? Nic, a w ootd na zdjęciu widać, że jest to kompozycja dla tych kobiet, które preferują wygodę. Myślę, że trafiam tą stylizacją w serca wielu moich czytelniczek. 


Widzicie mnie w:
- sukience od SHEINSIDE i inne sukienki
- air force one low od Nike (pragnę kupić ich więcej w innym kolorze)
- torebce channelce od TUTAJ
- brelok puszek beżowy od Moda-Look

            Ojejku.. powiem Wam teraz co się dzieje u mnie ostatnio, a mianowicie rozpoczęłam kurs na prawo jazdy. Aktualnie jestem w połowie jeśli chodzi o przerabianie mojej lektury - zaczęła się lekcja ze znakami, czyli czymś co lubię najbardziej. Już nie mogę się doczekać pierwszych jazd. 

Może któraś z Was ma już to za sobą
 i chce mi coś poradzić ? 
Byłoby miło. 




















:* :*



17 komentarzy:

  1. Świetny blog! Naprawdę ciekawe zestawienie! Zapraszam też do mnie lauramoodo.blogspot.com! Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo @LARWAA :)
      pozdrawiam, na pewno zajrzę <3

      Usuń
  2. co za wpis! Gabrielo, powodzenia w dazeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna bloggerka! / Martyna

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile zapłaciłaś z wysyłką? kupilas moja ulubiona z tamtego wpisu ":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka <3 <3 . A jeżeli mogę zapytać kto robi ci takie piękne zdjęcia. Pozdrawiam pa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Pani fotograf Zuzia <3
      której dziękuję z całego serca.
      Dziękuję ;**

      Usuń
  7. Dviv to zdjęcie z góry jest fantastyczne wyglądasz ślicznie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, śledzę Cię od jakiegoś czasu, bardzo podobają mi się Twoje posty ;)zapraszam Cię do siebie mikastylee.blogspot.com Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      niesamowicie podobna nazwa do mojej, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Od dzisiaj sławna jesteś w internetach dzięki swojej PAZERNOŚCI ...P.S Fajna sukienka

    OdpowiedzUsuń