niedziela, 10 stycznia 2016

konturówka i błyszczyk Inglot



Zapraszam Was moje kochane do kolejnej recenzji produktów marki Inglot.
Jak do tej pory, testowałam dla Was już:
   lakiery
   podkład
   żel do brwi
i nadszedł czas na coś co my kobiety lubimy najbardziej, a mianowicie konturówkę i błyszczyk.

Zastanawiam się nad zakupem szminki, ale najpierw chciałam wypróbować te dwa kosmetyki.

      A więc obydwa z produktów mile mnie zaskoczyły, konturówka idealnie komponuje się z kolorem błyszczyka i mimo, że nie lubię błyszczyków to ten nie wchodzi na moją czarną listę. Podoba mi się jego kolor i to, że pędzelek do nakładania, przy wyciąganiu z pojemniczka zostawia nie wielką ilość błyszczyka. Dzięki temu zaraz po umalowaniu przy byle jakim ruchu, moje włosy nie przyklejają się do ust. Konturówka byłaby spełnieniem marzeń, gdyby była szminką, gdyż kolor jest olśniewający.

     Naprawdę podobają mi się moje dwa nowe produkty z serii kosmetyków i nie ukrywam, że mam niesamowitą ochotę przetestować markę kosmetyczną Tutti Frutti. Bardzo podobają mi się ich peelingi i chętnie bym ich użyła - oczywiście wraz z recenzją dla Was kochane.

Miłego dnia :*

Co Wy na to bym zrobiła kolejny wpis w stylu DIY ? 



Przed:




Konturówka:


Błyszczyk:













:* :* :*

8 komentarzy:

  1. Ładna jakość zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mialabys robic na tym wpisie DIY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, myślałam o rzeczach kosmetycznych typu peelingi itp :)

      Usuń
    2. Chciałabym zobaczyć jak robisz peeling. Pozdrawiam pa <3

      Usuń
  3. Efekt bardzo mi się podoba ! :) ..naturalny, a jednak z mega efektem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      miło słyszeć takie słowa ;*

      Usuń