niedziela, 3 stycznia 2016

romwe jacket



Cześć Kochani!
Pewnie nie jedna osoba zdziwi się, że robię o tej porze wpis, ale pozwala mi na to czas. Dostałam mega chęci do pracy, gdyż lada co skończyłam montować mój nowy filmik na YoutTube !
Chętnie dowiem się w komentarzach co o nim sądzicie ?
Piszcie tutaj, bądź bezpośrednio w komentarzach pod filmem.

Tak się cieszę, ponieważ ostatnio mnie prosiliście o jakiś filmik i w końcu udało się mi go zrobić. Było ciężko, ponieważ na początku nie mogłam znaleźć pomysłu, a gdy już go miałam to pojawił się problem z programem do tworzenia filmów. Chciałam wyszukać nie wiadomo jak świetny program, a każda instalacja kończyła się klęską, bądź program był zbyt ciężki bym go ogarnęła. Postanowiłam więc pójść na prostotę i wykorzystałam Movie Makera. Udało się!
Końcowy efekt wydaje mi się dobry :)

A stylizacja to klasyczna, czarna, rozkloszowana spódniczka, którą nabyłam już dawno dawno temu na vinted.pl, a także kremowy żakiet z fajnym wycięciem kołnierza od ROMWE, pod którym mam koronkową bluzkę z krótkim rękawkiem z H&M. 
Bluzka nie nadaje się do codziennego chodzenia, ale jeśli mamy coś, co możemy założyć na nią by zakryć prześwitujący przód to jak najbardziej możemy czegoś takiego użyć. Uważam, że idealnie nadawałaby się na plażę na bikini - wtedy bez obaw mogłaby prześwitywać i nikt nie zwracałby na to większej uwagi. 

A tymczasem zapraszam Was na mój nowy filmik na YouTube !
Czekam na Wasze opinie !



Buziaki :* :*


















ŻAKIET - ROMWE
SPÓDNICZKA - VINTED
TOREBKA - ALLEGRO
BOTKI - LABOTTI
TOP - VINTED


:*



10 komentarzy:

  1. no make-up today? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dluzszego czasu przegladam twqoj blog i robisz postepy.Kibicuje ci i zycze powodzenia / Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. odsprzedajesz swoje ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam coś co kupiłam i nagle przestaje mi się podobać, a nie chodziłam w tym to tak.

      Usuń
  4. bomba wpis a filmik zajebisty!!!! czekalam na niego juz chyba od okolo pol roku..

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zmiana naglowka na blogu mimo ze robisz to czesto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam, ponieważ ciągle mi czegoś w nim brakuje.
      Ten jest perfekcyjny *.*

      Usuń