wtorek, 29 grudnia 2015

jacket with fringe




Czeeeeeść Kochani ! <3

Tak dawno mnie nie było z Wami, ale wybaczycie mi prawda? Powód na pewno jest każdemu doskonale znany. Na potrzeby porządków świątecznych, pakowania prezentów i innych rzeczy, które robimy przed świętami, musiałam zrezygnować z robienia sesji. Jak tak długo mnie nie ma na moim blogu to mam większego powera do nowych wpisów i robienia zdjęć.
Dziś na przykład zrobiłam aż trzy sesje. Oczywiście mimo, że chętnie bym je wszystkie dodała na raz to nie mogę tego zrobić, bo czym Was zainteresuję w kolejnych dniach? No więc tak ..

Na poniższych oraz jednym powyższym zdjęciu prezentuję się Wam w kurteczce z frędzlami z mojego ukochanego SheInSide.  Z tego co częśto słyszę również uwielbiacie tą markę odzieżową. Wiele z Was pisze do mnie z propozycją wspólnego zamówienia ubranek, bądź po to, abym rozwiązała zagadkę odnośnie ciuszków z tej marki. Polecam ją oczywiście, gdyż mam wiele ubranek stamtąd i sprawdzają się świetnie.

Aktualnie będę zamawiać kilka nowych rzeczy, więc w którymś z przyszłych postów podzielę się z Wami informacją co chcę zamówić. Jeśli będę miała jakiś dylemat to oczywiście się Was poradzę. 

A jak minęły Wasze święta? Bo tak piszę i piszę, a sama o nic nie zapytam. Moje udały się naprawdę dobrze, m.i. dlatego, że w końcu sprzedałam moją zmorę, a mianowicie szafę. Gdy kiedyś ją kupiłam to oczywiście byłam nią zachwycona, ale zachwyt przeminął i zapragnęłam zmiany w moim pokoju. Pochwalę się Wam kiedyś we wpisie wysrtojem pokoju, ale najpierw zbieram na pozostałe mebelki i inne moje wymysły do pokoju. 
 Buziaki <3
















ŻAKIET Z FRĘDZLAMI - SHEINSIDE
TRAMPKI - CZASNABUTY
RURKI - H&M
.
:* :* :* :*





16 komentarzy:

  1. ale chudzinkaaaa matko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy zamawiasz z shein? duzo kosztuje wysylka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dokładnie kiedy, ale do końca grudnia chciałabym jeszcze zamówić.
      szybkim 50zł, a normalnym groszowe sprawy.

      Usuń
  3. buty skąd? sliczne sa chcialam je kupic jakis czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już się balam że zrezygnowalas z bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka cud miód :]

    OdpowiedzUsuń
  6. masz aska?;D wpis zrobiony jest super. oby wiecej takich wpisow z sheinside bo podoba mi sie kazda twoja stylizacja w ubraniach tej firmy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest nieziemska pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń