czwartek, 3 grudnia 2015

koronkowa czerń



Cześć misiaczki <3
Co słychać? Są już u Was jakieś drobne przygotowania do świąt ?

Bo ja zaczynam nad tym myśleć i przygotowywać prezenty. Troszeczkę wcześnie, ale cóż.
Chwalcie się swoimi pomysłami na tegoroczne prezenty świąteczne, a także wystrojem wnętrz jakie chcielibyście mieć w tym roku .

Sesje wykonała moja kochana Zuzka , której bardzo dziękuję, bo gdyby nie ona i Amelka nie zebrałabym się do tych sesji nigdy. Na szczęście postawiły mnie na nogi.
Sukieneczka klasyczna z rozkloszowanym dołem. Nie robiłaby na mnie nie wiadomo jakiego wrażenia, aczkolwiek koronka odmieniła moje zdanie o niej. Uwielbiam dodatki z koronką, gdyż nadają elegancji, ale nie tylko.. bo są sukienki, w których koronka dodaje niesamowicie seksownego wyglądu. Ja preferuję tego typu krój, jest dla mnie po prostu wygodniejszy. Dziękuję Milenko :)


Dzisiaj nie napiszę nic więcej, ponieważ przede mną jeszcze nauka, a czasu coraz mniej. Buziaki i do jutra mam nadzieję <3
Kolorowych snów :*














SUKIENKA - PODOBNA: TUTAJ
KOTURNY - LASOCKI


ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I ODWIEDZANIA MNIE NA MOIM FANPAGE :D

:* :* :* :*








4 komentarze:

  1. Pięknie wyszła ta sesja wyglądasz świetnie.Dziękuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis:] a co do tych poduszek z instagrama to masz mozliwosc zamowienia dla kogos albo podac ich linka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak <3
      Linki wszystkie pod zdjęciami.

      Usuń