czwartek, 26 listopada 2015

krata



cześć Wam :*:*
dziś miałam wspaniały dzień, może to też zasługa tego, że troszeczkę się obijałam, ale mimo to nie żałuję, gdyż czasami trzeba się zregenerować.


Cały dzień chodziło mi po głowie, którą z dwóch dostępnych mi sesji mam wstawić, ale dziś stawiam na tą, która przedstawia mnie w sukience w krateczkę . Ta przepiękna kreacja jest autorstwa sklepu FidoStyle. Dziękuję Wam kochani.

Dzień jeśli chodzi o pogodę nie dopisywał, ale w sumie nie było najgorzej. Jutro ostatni dzień tygodnia, w którym muszę wstawać o 5:30 i mój upragniony weekendzik czas zacząć. Zacznę od wyspania się, to może uda się stworzyć jakąś sesyjkę popołudniu. Oby się udało, bo mam zamiar być w formie po ostatnim zaniedbaniu bloga.
Oficjalnie od jutra postanawiam sobie nie tyle co schudnąć, ale popracować na swoim ciałkiem. W końcu na wakacyjną sylwetką pracujemy w zimę, tak więc żegnam się ze słodkościami (z wielkim bólem serca) i biorę do pracy. Dość patrzenia z zazdrością na zdjęcia innych osób, które potrafią się spiąć. Sama chciałabym być osobą, która motywuje inne do działania, także trzymajcie za mnie kciuki.

Kto jeszcze nie ma mnie na instagramie niech dodaje ---> DVIVSTYLEE
Ci co mnie obserwują, mieli już okazję zobaczyć przedsmak dzisiejszego wpisu, więc zapraszam Skarby, A skoro już weszłam na temat instagrama to dziękuję za te przeszło 2tys. followersów. Kochani jesteście <3

Miłego wieczora :*













 








SUKIENKA - FIDOSTYLE
KOTURNY - LASOCKI 



8 komentarzy:

  1. Boska sukienka, nie moge oderwac oczu :o
    Najlepszy wpis jak do tej pory, trzymaj tak dalej! No i czekam na 6-ciopak na brzuchu hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!
      Mam zamiar dodawać coraz lepsze :) 6-ciopak to nie, ale coś się na pewno zmieni.

      Usuń
  2. Zgadzam się świetna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka :) jesteś w stanie zamówić jakąś rzecz jak poproszę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w takich niecodziennych stylizacjach, powodzenia w bloggowaniu ;]

    OdpowiedzUsuń