środa, 25 listopada 2015

natural girl



Cześć moi Kochani !
Naprawdę się za Wami stęskniłam.


Wiem, że to tylko i wyłącznie moja wina i nikogo innego, ponieważ zaniedbałam mojego bloga okropnie. Tak czy siak obiecuję Wam kilka wpisów na dniach, gdyż mam już sesje gotowe do użycia. Sesje niestety nie cieszą się dobrym wykończeniem, a mianowicie tłem, gdyż jak już znalazłam czas na zdjęcia to pogoda nie dopisywała. Ale powiedziałam sobie w końcu "Gabi weź się w garść i zrób coś..". Nie wiem czy zauważyliście, ale przybyło mi wiele komentarzy, które mnie niesamowicie wzmocniły i to właśnie autorom tych komentarzy ślę ogromne buziaki, bo dzięki Nim ruszyłam tyłek i zrobiłam cokolwiek związanego z blogiem. Dziękuję Wam jeszcze raz, jesteście mega wsparciem, którego potrzebuję, gdyż hejterów również nie brakuje.

Dnie szare, smutne, troszeczkę się odechciewa czegokolwiek.. ale na szczęście są osoby, które wzmacniają nas od samego spojrzenia - Adrian, kochanie. Co gdyby nie ty..
Sesja sama w sobie wydaje mi się przeciętna, gdyż bardziej lubię swoja osobę w stylizacjach mocnych i z charakterem, aczkolwiek w każdym z Nas jest naturalność, którą nie zaszkodzi raz na jakiś czas pokazać. Mam wrażenie, że ukazuje to naszą prawdziwość. Sama wyglądam na takiej sesji jak mała dziewczynka, aż dziwnie się to ogląda, ale i takie wpisy pragnę zamieszczać na swoim blogu. Uwielbiam Was moi czytelnicy za wasze wsparcie, oby tak dalej, a zrobicie ze mnie pewniejszą siebie osobę. Moc buziaków, jutro dodam Wam coś nowego.
Dobrej nocki dla każdego :*


















SUKIENKA - FIDOSTYLE
BALERINKI - ALLEGRO


Miłej nocki :*




3 komentarze: