niedziela, 1 listopada 2015

lacy body



Cześć  :)
Co u Was kochani ? Jak dzień mija ? Już za Wami wizyta na cmentarzu zapełnionym ludźmi ? Bo za mną owszem. Pierwszy raz w życiu w święto zmarłych  byłam tylko raz na cmentarzu i to nie tak długo, jak dotychczas. Nie ukrywam, że z rana nie było tego "uroku" co wieczorkiem, ale nie o to chodzi w tym dniu.


Wstawiam sesję z dzisiejszego dnia, mimo że najpierw miałam zamiar dodać dwie w nowych sukienkach.. Wolałam tą, gdyż po prostu o wiele bardziej mi się podoba. Zero filtru na zdjęciach, a to zasługa mojego fantastycznego aparatu, jestem w nim zakochana.

Zdjęcia przedstawiają mnie w eleganckim outficie, choć gdybym zamieniła spódniczkę na obcisłe jeansy, a koturny na jakieś adidasy to wyglądałoby to według mnie równie dobrze. Kocham sportowy styl, ale jak przystało na mą płeć  - czasami trzeba wyglądać jak prawdziwa kobieta.

A pomijając temat o stylówce to miałam zamiar zrobić filmik na YouTube, na którym widać jak się maluję podkładem z Inglota, co widzieliście w poprzednim wpisie, ale wciąż nie jestem do tego przekonana. Chyba boję się reakcji ludzi dookoła. Pozytywnych komentarzy pojawi się pare, natomiast negatywnych zawsze cała masa. Nie wiem tego z doświadczenia, aczkolwiek tak podejrzewam. Co poradzę, że kiedy człowiek bierze się za co innego, niż wszyscy to jest wytykany palcami. Są i tacy ludzie.. niestety.

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA AUKCJE SORRASKLEP.


Tak na szybko:
ŻAKIECIK - H&M
BODY - ALLEGRO
SPÓDNICZKA - AWANTII
KOTURNY - LASOCKI
TOREBKA - ALLEGRO 























7 komentarzy:

  1. Fantastyczna sesja! Swoją drogą czekam na więcej zdjęć w rajstopach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło :D, również czekam na więcej podobnych zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja mega. Ślicznie w niej wygladasz i idealnie na tobie lezy. Czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :)
      aż miło to słyszeć, jest motywacja.

      Usuń