wtorek, 8 grudnia 2015

OXY diet



Cześć misie :*
dzisiejszy post dla sportowców, bądź wszystkich, którzy chcą schudnąć..
Czy jesteś jedną z tych osób, które tracą zapał po pierwszym tygodniu tzw. "diety" ? To witam w moim świecie. Ja postanowiłam coś z tym zrobić i zawalczyć o swoją sylwetkę.

Aktualnie dołączyłam ćwiczenia do swojego życia, a dietę OXY mam już za sobą (4 miesiące) więc dopiero się Wam chwalę, ponieważ wiem jaki jest efekt diety i czy warto.
          A więc moi kochani - WARTO ! Przede wszystkim nie musimy myśleć nad niczym związanym z dietą, bo po pierwsze: mamy ustalony jadłospis na każdy dzień, aż przez 4 tygodnie, a po drugie nie musimy się nawet przejmować listą potrzebnych składników, gdyż mamy całą listę zakupów przygotowaną przez OXY. Mało tego - na liście zakupów mamy nawet dołączone proporcje każdego z produktów, więc same plusy kochani.
   Wiem, że nie każdy może sobie pozwolić na kupno takowej diety, aczkolwiek sami doskonale wiecie, że jak mamy coś narzucone z góry tak jak w tym przypadku jadłospis to jest nam o wiele lepiej, bo nie musimy sami wymyślać posiłków, które każdego dnia będą inne. A tutaj są :)
Co ważne? Dieta jest dopasowana do każdego indywidualnie, poprzez wykonanie testów początkowych.

Także polecam to każdej osobie, która zamierza schudnąć, bądź utrzymać wagę bez efektu Jo-jo.
Mnóstwo całusów dla Was, ja zmykam spać :* :*

           Zapraszam do wypróbowania tej diety na sobie i pochwalenie się efektami :*:*











Co sądzicie o wpisie kulinarnym ? :)
Dajcie pare słów odnośnie swojego zdania poniżej.

:*:*:*:*





17 komentarzy:

  1. Podoba mi sie pomysl z szejla z taką zdrową żurawiną, słyszałam , że jest zdrowsza od takiej suszonej.
    Ale mam ptanie ,kt tego nie dotyczy: powiedz mi, czy w diecie Oxy występują zupy krem ?
    Uwoielbiam je i nie chcialabym zrezygnowac, a przed Świętami chcialabym jednak troche schudnac,..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie kiedyś widziałam taki poradnik do pobrania, musisz sprawdzić, czy nadal jest. Był za darmo:)

      Usuń
    2. Występują takie zupy, m.i. z białych warzyw jak kalafior czy por.
      Schudnąć się da więcej, niż jest zamierzone na początku diety, tylko trzeba mało jeść. Ja nie wszystko lubiłam, więc jadłam nieco mniej, niż powinnam.

      Usuń
  2. sorrry chciałam napisać szejka (nie szejla) ;-) wszystko z pospiechu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta żurawina wygląda zupełnie inaczej, niz ta, która można kupić w sklepach. Ona jest suszona czy kandyzowana? Twoja owsianka wygląda niesamowicie smakowicie:) Ciekawy post, nie wiedziałam, że takie produkty w ogóle istnieją. Dobrze, ze ktoś promuje zdrowe jedzenie:)) Pozdrawiam, Majka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wiedziałam, aż do czasu kiedy dostałam OXY box'a.
      Jak już ktoś niżej wspomniał ta żurawina jest liofilizowana, nie ususzona jak te, które zwykle spotykamy w marketach.
      Promuję, a efekt mojej pracy jest zadowalający, więc mam nadzieję, że będzie tego więcej.
      Dzięki za komentarz :* :*

      Usuń
  4. @Majka: Ta żurawina jest liofilizowana, dlatego wygląda inaczej:) jest zdrowsza niz kandyzowana, zatem lepiej kupuj taką - ma mniej kalorii. Ta, która kupujesz w sklepie składa sie pewnie w 60% z cukru:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te uwagę, rzeczywiście myslałam, że ta ze sklepu jest najzdrowsza, na zapalenie pecherza nawet ja jadłam. Ale teraz wiem, że lepiej kupić tą z OXY.

      Usuń
    2. dziękuję za wyjaśnienie za mnie. Dodam, że ta liofilizowana ma 100% żurawiny oraz 270kcal w całej paczce, która ma 100g. A do takiej owsianki może użyłam .. hmm.. 5g więc starcza na długo.

      Usuń
  5. No właśnie sie chaialam zapytac na ile starcza taki box i czy używasz go tylko do szejka czy korzystasz z niego tez w innych daniach/potrawach ?
    Twoja owsianka wygląda baaaardzo smacznie, podasz mi adres strony gdziemoge kupic zestaw oxy boxa i przepis na taką owsiankę ??? ;-) pls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty z OXY box'a przeznaczone były do shaków, a ja z racji tego, że chciałam urozmaicić moją dietę to zaczęłam żurawinę wykorzystywać do rzeczy typu owsianka itp. Wydaje mi się, że box starcza na miesięczną dietę. Proszę tutaj linka :* http://www.dietaoxy.pl/#buy Owsiankowy przepis? :P

      Usuń
  6. tak, poproszę ;-) na taką własnie jak na zdkęciu, bo z tą żurawiną wygląda baaaardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki owsiane, otręby, 1 banan, żurawina i to wszystko zalać gorącym mlekiem. Proporcje według własnego uznania.

      Usuń
  7. suuuuper, dziś robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej diecie, ale nie miałam okazji jej wypróbować. Sama, wychodzę zresztą z założenia, że dieta powinna być dopasowana do danej osoby. Żeby taka była, należy skorzystać z pomocy dietetyka. Miejsc, w których można ich znaleźć nie brakuje. To: https://cmp.med.pl/cmp-lomianki/ jest jednym z nich.

    OdpowiedzUsuń