wtorek, 25 sierpnia 2015

INGLOT



     Witajcie kochni <3
Patrzcie co ja tutaj mam, zacznę szybko, krótko i na temat. To są moje nowości od Inglot.
Rzeczy są fantastyczne i sprawdzą się każdej, ale to każdej kobiecie, która lubi malować paznokcie na dłużej niż 2 czy 3 dni. Mówię to, ponieważ lakier z Inglota jest niesamowicie wytrzymały, nie odpryskuje, a dwie perełki, które mam na zdjęciu to :
1- utwardzacz
2- baza pod lakier
Obydwa kosmetyki sprawdzają się fantastycznie przed nałożeniem lakieru kolorowego, jak i po nałożeniu. Baza pod lakier ma kolor mleczny, jak widać na zdjęciach, ale na paznokciu wygląda to zupełnie naturalnie. Po nałożeniu bazy, paznokcie pokryłam lakierem w kolorze a to trochę miętowym, a trochę turkusowym (zależy od światła). Na moich paznokciach wygląda to niezbyt korzystnie, ponieważ jestem na fazie zapuszczania, aczkolwiek zdjęcie paznokci miało odzwierciedlić tylko i wyłącznie kolor lakieru. Na sam koniec nałożyłam 3 kosmetyk, a mianowicie utwardzacz, który nadał ostatecznego blasku i wzmocnił cały manicure.
Polecam serdecznie tą firmę <3
tutaj podaję bezpośredni link do tej osoby, od której otrzymałam produkty.
szybki
trwały
miły
kontakt








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz