piątek, 28 sierpnia 2015

DŁUGA MIĘTA

Hej kochani <3
Dawno mnie nie było, ponieważ próbuję korzystać z resztek wakacji. Dużo i w zasadzie większość mojego czasu zajęły zakupy, na które jechałam dwa dni pod rząd.
Jak każdej kobiecie .. było mi zwyczajnie za mało nowości. Ale jestem naprawdę zadowolona i te zakupy są zakupami na dłużej, gdyż rzeczy, które nabyłam to przede wszystkim rurki, jeansy, a spodnie potrafią długo posłużyć.
Wiem, że nie pora na taką nowość, ale również nabyłam przepiękną kurteczkę. Jest fantastyczna, w pełni jestem z niej zadowolona i uważam, że wkońcu znalazłam taką kurteczkę, na którą chorowałam już długi czas.. oj długi.
Zdjęcia przedstawiają mnie w stylizacji z dodatkiem nie typowej u mnie szafie długości spódnic, aczkolwiek jej kolor mnie porwał, gdyż mięta jest w tym sezonie kolorem, który wielbię. Góra to już kilku miesięczna bluzeczka, choć rzadko noszona. Buty wybrałam klasycznie - koturny, ponieważ potrzebowałam czegoś co wydłuży mi nogi oraz co będzie wyglądało korzystnie do tak długiego kroju.
Nawiązałam kilka wspaniałych współprac, jestem z siebie dumna.
Aczkolwiek walczę o współpracę najważniejszą dla mnie póki co, czyli współpracą z marką SheInSide. Tak więc wchodźcie w ten post i poklikajcie w oznaczone przeze mnie linki pod nazwą "KLIK", bo od tego zależy ta współpraca. Liczę na Was :)















Pozdrawiam i życzę miłej nocki , Dviv.
Jakieś pytania? Zapraszam niżej w komentarzach :*

4 komentarze: