wtorek, 1 września 2015

RED LIPS




Witam serdecznie !
Jeej.. jaki dziś piękny dzień. Tak wspaniałej pogody dawno nie było, ale mam nadzieję, że temperatura utrzymywać się będzie w granicach 25 stopni, byłoby idealnie .
Szkoła rozpoczęta, oby ten rok okazał się tym łatwiejszym, choć nie wiadomo jak to będzie. Aczkolwiek zaczynam z pozytywnym nastawieniem, by nie załamywać się od początku.
Czekam cały tydzień na wspaniałe paczuszki, które do mnie idą. Już lada co powinny mi podochodzić, a wtedy pochwalę się Wam jakie nowości w postaci upominków dostałam. Naprawdę zapowiada się cudownie, już nie mogę się doczekać. To miłe kiedy twoja ciężka praca zostaje nagradzana. Może po tym tygodniu właśnie powstanie pierwszy filmik na moim kanale na YouTube. Nazywam się tam "dvivstylee" tak więc możecie subskrybować to nie ominie Was żaden filmik w roli głównej ze mną. Czekam na to, abyście w komentarzach pisali mi pomysły jakie filmiki mogę nagrać na start.
Mam również kilka swoich nowości, ale o tym potem. Załączę zdjęcia i krótkie opisy co, gdzie i za ile kupiłam. A tymczasem lecę pobiegać, bo od dziś oficjalnie zamierzam odmienić swoje życie NA LEPSZE :)
Buźka kochani !











RURKI - AWANTI
TOP - BUTIK
ŁAŃCUCH - NEW YORKER
SZPILKI - NEW LOOK
BRANSOLETKI - ALLEGRO



<3



6 komentarzy:

  1. Dzieki twojemu blogowi poznalam styl w ,ktorym mozna bardzo swietnie wygladac.

    OdpowiedzUsuń
  2. To co robisz jest mega. Świetnie urozmaicasz styl. Masz piekna figure i może byś wstawiła coś o strojach kąpielowych. Wiele dziewczyn ma problemy co do jego wyboru tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę z całego serca dziękuję :)
      Nad figurą jeszcze pracuję. Chętnie bym coś dodała, aczkolwiek nie ma to teraz sensu, ponieważ lato dobiega końca .
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Baseny też sa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lecz ja nie inwestuję w tego typu odzież na sezon jesienny :)

      Usuń