wtorek, 15 września 2015

MAKESELL




Cześć kochani !
Nowa stylóweczka przede wszystkim  skupia się na mojej nowej torebce z MAKESELL .

Torebkę nabyłam w ramach prezentu, za co serdecznie dziękuję.
Przydaje mi się niesamowicie i koniecznie wspomnę, że jest codziennością w moim ootd. Z racji tego, że zawsze mam coś prócz rzeczy potrzebnych w torebce to pakuję sobie je do mojej torebki Smile. Uwielbiam ją!

Stylizacja robiona po ciężkim dniu, jak widać po braku lepszego makijażu oraz włosach spiętych w kucyk. Kurczę .. zastanawiam się nad tymi filmikami na YouTuba, ale nie mam kompletnie pomysłu kochani .. Może jakaś rada czy sugestia ?

Zamieszczę jeszcze dziś wpis dotyczący marki ROMWE, będę walczyć o współpracę, więc błagam o kliki, bo wtedy nie dość, że ja będę promować tę markę to i zdam Wam recenzje o nich.

Trzymajcie się, buziaki :)


W KOMENTARZACH PROSZĘ O POMYSŁY NA FILMIKI NA YT <3


















5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kompozycja tego stroju, wszystko pasuje i tworzy przejrzystą całość.Jedynie bym pomyślała o innym wyborze butów, ale to może tylko mój własny wymysł. Co do bloga, sposób pisania mi się podoba, widać, że sporo pracy w to wkładasz i serca. Podziwiam twój wysiłek i życzę dalszych sukcesów ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana z całego serca !
      Każda uwaga jest dobra, pozwoli mi zmienić co nieco w moim wyborze oraz udoskonalić moje ootd.

      Usuń