poniedziałek, 5 października 2015

Boho




Cześć wszystkim!
Meega spóźniony wpis, ze względu na brak sprzętu.

W środę szykuje mi się sesja.. w zasadzie profesjonalna sesja z Weroniczką. Tak więc koło czwartku spodziewajcie się świetnej jakości wpisu.

Niebawem możecie zacząć obserwować i oceniać w komentarzach moje zdjęcia jakościowo, gdyż zamierzam zakupić swój własny, profesjonalny sprzęt, którym sama będę mogła sobie trzaskać zdjęcia.
Tak czy tak nie mogę się doczekać! Myślałam, że na zakupy wybiorę się wcześniej - stąd też ten opóźniony wpis.


   Zastanawiam się nad miejscem co do środowej sesji, aczkolwiek mam swoje dwa typy.
Jeśli jesteście chętni widywać mnie częściej, to zapraszam serdecznie na mojego instagrama, gdzie codziennie dodaję po kilka nowych zdjęć. Stamtąd też możecie się wiele dowiedzieć, jak i pytać o coś co Was interesuje.
Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat mojej nowej bluzeczki ? Odzwierciedla troszkę boho style, aczkolwiek niesamowite końcowe wrażenie jej dodają te dwa piórkowe elementy zwisające na końcach sznurków. Jestem nią zachwycona.
Idealna na jesień! Świetnie się prezentuje do jasnych spodni, aczkolwiek ja wybrałam spodenki.
Niesamowitego pazura dodają odkryte ramiona, gdyż zmieniają one całkowicie wygląd końcowy. Z racji tego możemy nosić bluzeczkę na wiele różnych sposobów.
Nabyłam ją od przemiłych ludzi z Allegro. Ich firma na tym portalu nosi nazwę "FidoStyle" :)
Klikajcie i uderzajcie do nich, mają wspaniałe materiały, niskie ceny i niezwykle dopracowane rozmiary, a nie pozawyżane czy pozaniżane.

Tutaj macie jeszcze ich fanpage na facebooku - zapraszam:

lajkujemy kochani, bo takich ludzi warto wesprzeć.
Buziaki <3
Miłej nocy













4 komentarze: