niedziela, 25 października 2015

jesienne kremy




Witam serdecznie :)
Co u Was słychać Kochani ?


Jestem dziś po ciężkim dniu, ale to dlatego, że dni są tak ponure i przytłaczające, że człowiekowi się wszystkiego odechciewa. Pogoda nie dopisywała, gdyż w momencie kiedy chciałam wyjść na spacer, zaczęło kropić. Musiałam zrezygnować, aczkolwiek po pewnym czasie udało mi się wyłapać chwilę bez deszczyku i ruszyłam z moim Skarbem do lasu. Miał być to z początku spacer, ale trzeba było przetestować mój nowy sprzęt.

Zdjęcia nie wyszły tak jak chciałam, ale będę nad tym pracować -  w tym przypadku byłby zwyczajnie nie przygotowana.
Czas dokupić ostatnie elementy, które będą mi ułatwiać sesje. Kiedy już je zdobędę, to obiecuję Wam, że zasypię Was masą wpisów.

Dziś jest już dość późno, więc będę się z Wami żegnała, bo jeszcze dużo pracy przede mną.
Buziaki Kochani i miłej nocy <3













2 komentarze: