piątek, 16 października 2015

monarri bag




Witam serdecznie <3
Jak się macie kochani?

Ostatnio na moim instagramie dvivstylee pojawił się konkurs z Labotti :] wyniki zostały dziś rano zamieszczone na moim profilu, gratuluję zwycięzcy.
Dzięki temu konkursikowi sama upatrzyłam sobie pewne cudeńka, które zamierzam kupić, a mianowicie Botki Lexie Black - zakochałam się w nich. Co o nich sądzicie?

NA HASŁO: DVIVSTYLEE DOSTAJECIE 5% RABATU NA KAŻDĄ TOREBKĘ


Wpis jest po pewnej przerwie, ale już Wam się tłumaczę dlaczego mnie tutaj tyle nie było. A więc jestem w trakcie kupowania aparatu, który ma za zadanie ulepszenie mojego bloga poprzez lepsze zdjęcia. Sami nie raz widzicie, że zdjęcia nie są moją mocną stroną.. tego przyczyną był właśnie albo aparat w telefonie albo zbyt szybkie sesje. Jak tylko przyjdzie mi paczka z aparatem to zamierzam wybrać się na długą sesję, w której zrobię nie jedną stylówkę. Obiecuję, że niebawem zdjęcia będązachwycać :]

Wstawiona dziś sesja, jest przede wszystkim zrobiona po to, by jak widać w tytule, zwrócić uwagę na moją nowiuteńką torebeczkę od Monnari. Sprawdza się fantastycznie jako dodatek do eleganckiej stylizacji czy nawet zwykłej sukienki, bo spakujemy w nią niesamowicie dużo rzeczy jak na jej rozmiary, a mimo to wciąż wygląda nieziemsko. Na zdjęciach nie widać tego dokładnie, ale ma taki połysk, który jest kolejnym atutem.
     Mimo tej okropnej pogody ostatnio zrobiłam kilkadziesiąt zdjęć, ale musiałam 3/4 odrzucić z racji tego, że ich jakość była naprawdę zła. Aczkolwiek było mi szkoda tego czasu, który został poświęcony na tą sesję i postanowiłam dodać choć kilka zdjęć.


Buziaki , trzymajcie się.
Wszelkie pytania? Zapraszam do komentowania .
















4 komentarze:

  1. Witaj!
    Stylizacja bardzo ładna, ubolewam nad jakością i ilością zdjęć! Chętnie zobaczę użyte tutaj rzeczy w innych odsłonach :) (może poza rajstopami, które nie są w moim stylu).. czekam na kolejne wpisy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość jest w opłakanym stanie, a ilość zdjęć to jedyne, które zdołałam uratować, mimo że itak są okropne.
    Czekaj cierpliwie, bo już dziś wstawię kolejny :)
    Jak tylko dostanę aparat to napewno zrobię kolejną sesję w tych rzeczach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. może pokaż jakąś metamorfozę sprzed kilku lat? :) porównaj siebie kiedyś, a dzisiaj: styl ubierania, dieta itd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta ? hmm.. dawniej starałam się nie robić sobie zdjęć sylwetki więc ciężko byłoby mi to pokazać na zdjęciach, aczkolwiek nie uważam tego pomysłu za głupi.
      Może coś wymyślę, ale to w przyszłości.
      Lepiej dawajcie mi pomysły na filmiki :*

      Usuń