piątek, 16 października 2015

melanżowa narzutka




Hej kochane pysie <3
Jak mi miło tutaj coś pisać. Tęskniłam za tym, naprawdę.
Jestem pewna, że od momentu dostania aparatu sesje będą robione
w każdej wolnej chwili, a co za tym idzie? wpisy moi drodzy.

Czuję się świeżą bloggerka, a za mną już dobre pare miesięcy od kiedy moją pasją stała się moda, a przede wszystkim blogowanie. Uwielbiam w ten sposób wyrażać siebie, a także słuchać rad czy opinii innych, choćby miała to być krytyka. To daje świetnego kopa do zmian na lepsze, mówię Wam.

Zaledwie nie dawno zaczęłam, a już uzbierało się 34 postów. Oby tak dalej szło, a będzie nieziemsko.


Na zamieszczonych zdjęciach widać mnie w zwykłym, klasycznym stroju, który możemy założyć idąc po głupie zakupy, a także do szkoły. Ale cała stylizacja zmienia swą postać kiedy dodamy do niej szpilki. Staje się ona wtedy elegancka i z klasą. Według mnie najlepszym wyborem szpilek byłyby botki na koturnie open toe. Są cudowne i poluję na nie, choć nie ma to sensu, gdyż już są chłodnawe dni. Aktualnie jestem w trakcie zamawiania (jak już wcześniej wspomniałam) nowej pary botków, są piękne.




Miłej nocki i komentujcie, super się wtedy czuje <3











4 komentarze:

  1. Ale ty jesteś słodziutka! Mam bardzo podobny styl do twojego i ze zniecierpliwieniem czekam obiecaną sesję w bikini <3 Pozdrawiam, Karmelova ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      spokojnie, pojawi się kiedy ją zrobię.

      Usuń
  2. Stylizacja niezła...ale dlaczego takie malutkie zdjęcia, ze bardzo słabo się ogląda???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zdjęcia wyszły w okropnej jakości dlatego też są jakie są.

      Usuń