czwartek, 13 sierpnia 2015

KREMOWA


           Czeeeść :*
Dzień fantastyczny.. Obijałam się jak zwykle cały dzień, troszkę snu również potrzebowałam, ale koniec z takimi dniami ! To moje postanowienie, ponieważ po takim czymś dzień staje się zmarnowanym.. Przede wszystkim, dlatego że marnujemy tak piękne dni, a zostało ich już coraz mniej!


Zastanawiam się nad kupnem czegoś nowego, z butów stawiam na adidasy oraz myślę nad jakimiś perełkami z Labotti na szpilce. Chętnie spędziłabym jeszcze wakacje nad jakimś spokojnym strumykiem, ale by moje marzenie się spełniło, musiałabym chyba wyjechać w góry. A nie sądzę, że w tym roku dam radę, ponieważ już byłam na drogich wakacjach i nie mogę sobie pozwolić na ciągłe wyjazdy. Za to moim planem na kolejne wakacje jest kochana Polska <3 i chyba postawiłabym na góry, z powodu widoków. Dobrze znane mi z resztą, ale wciąż zachwycają.
Dni upalne, dnie z chłopakiem i zabawy z psem. Tak spędzam 3/4 tygodnia. Choć muszę wyróżnić wczorajszy, naprawdę miło spędzony czas z moją kuzynką i chłopakiem. Taki mi dali wycisk jak nigdy. Mimo to, jest to jeden z najlepszych dni tych wakacji. Kocham Was !
Co do stylóweczki kochani, to jest to sukienka zwykła, aczkolwiek mnie ona zachwyca swoją prostotą, bo mimo to ma w sobie coś fajnego. Aktualnie zachwycają mnie wszelkiego rodzaju frędzle.. Szczególnie przy jakiś narzutkach typowo na plażę, ale to tak odbiegając od tematu. Do tego wskoczyłam w moje wspaniałe koturny. Sesja była poranna, tak więc lekko zaspany wygląd można łatwo wytłumaczyć.
Buźka i do zobaczenia jutro w kolejnym wpisie !



DZIĘKUJĘ ZA TYLE WEJŚĆ !! <3














SUKIENKA - VINTED
BUTY - STYLOWE BUTY
NASZYJNIK - NEW YORKER
ZEGAREK - ALLEGRO
BRANSOLETKA KOLCE - ALLEGRO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz