niedziela, 16 sierpnia 2015

MIĘTA

Cześć :)
Nadeszła wolna chwila, tak więc postanowiłam coś napisać.
Szykuje się wspaniały tydzień, trochę wyjazdów, ale i przyjęcie gościa, a mianowicie mojej Adusi. Czas leci jak szalony.. już coraz mniej dni "wolności". Po 2 tygodniach wracamy do szarej codzienności, mam nadzieję, że nie będzie to kolejne 10 miesięcy, podczas których będę się modliła o to, by minęły jak najszybciej. W tym roku chcę być weselsza i pełna życia, mimo ciężkich, bo porannych pobudek.. każdy to musi przeżyć. 
Już mi w głowie kolejne wakacje i planowanie miejsc do odwiedzenia. Zastanawiam się nad Grecją, ale również ciągnie mnie do polskich gór. Może powodem tego jest fakt, iż byłam tam ostatnim razem ponad 3 lata temu. Wakacje nad morzem co roku też robią się nudne. 

Pogoda w końcu dała trochę ochłody, aczkolwiek uważam, że itak nie każdemu da się dogodzić, bo jeden narzeka, że teraz jest za zimno, a kiedy jest ciepło, płacze z powodu upałów. Cóż..



Stylizacja przedstawiona na zdjęciach to biała, krótsza bluzeczka na ramiączkach. Dół to asymetryczne spodenki w kolorze miętowym, stąd też nazwa wpisu. Do nich dobrałam zwiewny krój bluzki, gdyż obcisła bokserka zwyczajnie nie pasowała. Poza tym, mimo że uwielbiam białe bokserki, ponieważ pasują do niemalże wszystkiego, tym razem okazała się tandetą. Koturny te co zwykle, bo nie ukrywam, że więcej takowych nie mam, a do letnich stylizacji pasują idealnie, noga świetnie w nich wygląda i to nie tylko ze względu na wyszczuplenie.  Planuję kupić więcej sandałek na koturnie, ale to chyba już w przyszłym roku, ponieważ wakacje itak dobiegają końca i nie będę ich zakładać. Ale przyznam szczerze, że czekam na paczuszkę z trzema, nowymi parami butów. Nie zdradzę póki co nic więcej, bo być może tę paczuszkę dostanę jutro i wtedy dodam wpis z moimi nowościami. Tym razem postawiłam na inną markę z bucikami. Jeśli spodobają się Wam któreś, piszcie w komentarzach pytania, na które chcielibyście uzyskać odpowiedź odnośnie moich butów. Bądź innych rzeczy. 

Buziaki kochani, życzę miłego oglądania oraz
z całego serca dziękuję za wyświetlenia :)










12 komentarzy:

  1. Posty są świetne <3, kiedy zaczniesz nagrywać na yt? Bo już nie mogę się doczekać , a co do pomysłu to na początek proponuję Cie 50 faktów o mnie i może boyfriend tag? buźka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślałam, by zacząć nagrywać haule zakupowe, ale może nagram coś co zaproponowałaś. Aczkolwiek nie wiem czy to wyjdzie, bo mam złej jakości kamerkę w laptopie.

      Usuń
    2. Rozumiem, aczkolwiek wydaję mi się, że Tobie i oczywiście Twoim widzom będzie odpowiadać różnorodność filmów. Nie ważne jak będzie, ważne, co będziesz chciała przekazać i powiedzieć :)
      P.S mogłabym Cię prosić o link do Twojego kanału?

      Usuń
    3. Różnorodność to dobry pomysł, ale nie nagram boyfriend tagu.
      Wejść będziesz mogła na mój kanał, jak tylko coś dodam - wtedy pojawi się mój filmik pod "Mój kanał".

      Usuń
  2. Świetnie wygladasz. Posty bomba :) Ale jeszcze moim zdaniem powinnas dodawać posty prezentując jakies stroje kapielowe:) Świetnie doradzasz i już nie mogę się doczekać kiedy będziesz nagrywala filmy na yt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Może zaprezentuję stroje kąpielowe w którymś poście.
      Miło mi :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy outfit jak oczywiście i reszta postów. Jednak myślę, że z czasem pieniążków może być mniej i zakupy będą dużo rzadsze. Może spróbowałabyś współpracy z takimi firmami jak choies czy sheinside? Dla Ciebie to przyjemność, a my dowiedziałybyśmy się czy warto coś stamtąd zamówić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      To prawda, chętnie bym spróbowała, choć powiem szczerze, że nie to jest najważniejsze. Prowadzę bloga, bo to moja pasja, a nie źródło dorabiania.
      Na pewno coś zamówię z którejś z tych marek i wstawię tutaj z recenzją.

      Usuń
  4. Nie lepiej ci zrobić photobloga? Będzie więcej odwiedzających, bo nowe posty się pokazują na stronie głównej, a na blogspocie nie ma listy popularności (pomijając te, które zrobili sobie ludzie, jak np. http://spis-blog.blogspot.co.uk/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę mieć bloga, ponieważ photobloga już miałam i nie wyobrażam sobie na nim tak pisać jak tutaj.
      Wydaje mi się, że moje statystyki nie wskazują na to, że tutaj nikt mnie nie obserwuje.

      Usuń