sobota, 26 marca 2016

TIULOWY CZAR


Cześć Skarby!

Jakie jest Wasze zdanie odnośnie mojej osoby w tego typu stylizacjach? Podoba się Wam styl elegancki czy raczej stawiacie na wygodę? 
Ja do tej pory w większości przypadków wybierałam tę drugą opcję. Ale koniec z tym ! Dość byle jakiej, codziennej Gabrysi. Mam zamiar z każdym kolejnym wpisem Was zaskakiwać, a przede wszystkim inspirować. Chciałabym, aby któraś z Was wzorując się na moim blogu czy poszczególnych wpisach dodała do swojego stylu nieco charakteru. Czegoś co zmieni Was z szarych myszek na pewne siebie i swojego ubioru kobiety. Wiadome jest to, że ludzie często oceniają nas "po okładce" więc ubiór jest ważnym elementem nas samych. 


Niestety nie mogę się dzisiaj tutaj rozpisać, aczkolwiek wrócę do Was w najbliższych dniach. Czekajcie cierpliwie, dawajcie swoje pomysły na nowe ootd w komentarzach, a ja postaram się je zrealizować. 

Buziaki, miłej nocy!


BLUZECZKA - MODA LOOK
RURKI - MODA LOOK
BUCIKI - CZAS NA BUTY
TOREBKA - MONNARI



































26 komentarzy:

  1. ale wyczucie stylu ! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabrielo, co odpowiesz na komentarz odnośnie współpracy na IG?

    OdpowiedzUsuń
  3. Klara POTOCKA26 marca 2016 15:07

    PISZ WIĘCEJ I CZĘŚCIEJ!!! UWIELBIAM CIE DZIEWCZYNOOOOOO!

    OdpowiedzUsuń
  4. onemoretime99126 marca 2016 15:07

    pozdrawia fanka z instagrama ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. boska dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. alicja.blogspot.26 marca 2016 15:09

    Gabi co teraz masz zamiar kupic lub zamowic?
    pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się okaże. Staram się podążać za nowościami, ale czasami pieniążków nie starcza na cotygodniowe zakupy:*

      Usuń
    2. Aczkolwiek dodam, że już za kilka dni dostane dwie nowe pary butów:*

      Usuń
  7. co za sesja!! rozwijasz sie piękna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Co oznacza serduszko na nadgarstku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu przypomina mi o kimś, kto jest jedną z najważniejszych osób w moim życiu. O mojej Paatiś!

      Usuń