piątek, 25 marca 2016

AZTEC STYLE


Cześć moje Skarby :*
          Dzisiaj przychodzę do Was z wielką energią. Jestem dziś po kilku sesjach, tak więc w najbliższym czasie możecie się ich spodziewać. Według mnie wyszły świetnie, bo nie dość, że pogoda dopisała to wkońcu miałam czas na zrobienie dłuższej sesji. Dzięki temu wyszły one wspaniale, czuję się spełniona. Nic więcej Wam nie zdradzę w tym wpisie, bo cóż by to była za niespodzianka ? Bądźcie cierpliwi i śledźcie mojego bloga dziś i jutro kochani. 


              Pewnie spytacie co u mnie nowego ? A więc jak widać w dzisiejszym ootd, nowością jest crop top z SheInSide jak i narzutka z frędzlami od Vubu. Obydwie te rzeczy są super, aczkolwiek nie jest tajemnicą to, że póki co pogody nie mogą pozwolić nam na taki ubiór. Ja zdołałam wychaczyć jeden ciepły dzionek na tą sesję, ale na pewno ten crop topik zobaczycie jeszcze na moim blogu bliżej lata. 

           Coraz intensywniej zastanawiam się nad kupnem odżywki do rzęs Long4Lashes, ale poczekam jeszcze jakiś czas z jednego powodu. Jest nim to, że nie ma sensu regenerować rzęs, do których wciąż mam doczepione sztuczne. Zacznę je odżywiać, a po paru dniach itak wypadną mi wraz z moimi. Tak czy siak mocno nie polecam robienia sobie sztucznych rzęs, ponieważ mimo że wyglądają super to niesamowicie osłabiają kondycję tych naturalnych.






 





TOP - SHEINSIDE
SPÓDNICZKA - NEW YORKER
NARZUTKA - VUBU
SZPILKI - NEW LOOK
TOREBKA - ALLEGRO
PUSZEK - MODA LOOK





10 komentarzy:

  1. Nie polecam long for lashes :( Skończyłam aplikować na moje króciutkie rzęsy w lutym i szału nie ma. Owszem, troszkę mi u
    rosły, ale nie z takim efektem na jaki oczekiwałam :/ A poza tym rzęsy mi bardziej wypadają niż na początku :/ Lepiej chyba użyć olejku rycynowego albo pomadki alterra rumiankowa (dostępna w rossmannie) jeśli chcesz je zregenerować :) a co do zdjęć to masz piękną figurę, zazdroszczę! ;*
    P.S jeśli już zdecydowałaś się na kupno long for lashes to poczekaj bodajże do 10.04 wtedy w rossmannie będzie przecena 49% na wszystkie produkty. Zaoszczędzisz troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poradę i opisanie własnych odczuć.
      A co to za pomadka kochana ? mogłabyś wkleić zdjęcie bądź link?

      Dzięki, bardzo mi miło :*
      ooo super, już się bałam, że ostatnia przecena (40zł) nie wróci.

      Usuń
    2. http://4.bp.blogspot.com/-yFV7-x1PXDs/UvSbcid-yoI/AAAAAAAAPpU/VyIAsxNyS8Q/s1600/Altera+pomaaka.png. :)

      Usuń
    3. Ślicznie dziękuję :*

      Usuń
  2. Dviv bardzo podami się ten post. Tak samo jak wygląd całego bloga. Byla tak dalej pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna scenografia na sesjach jak ty wpadasz na takie pomysły ????
    Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu pragnę ubarwić nieco tło sesji, choć nie zawsze się udaje.

      Usuń