czwartek, 18 czerwca 2015

FLORAL&JEANS

Hej kochane :)
 Pogoda dziś nie za ciekawa z racji tego, że ostatnio bywało po 30 stopni. Nawet troszeczkę pokropiło, kiedy poszłam pobiegać.
Jeszcze nie zdążyłam się opalić, ale z samego rana, przed wyjściem zmusiłam siostrę, by zrobiła mi kilka zdjątek.
                       Na dziś przygotowana stylóweczka przedstawia zwykły, codzienny, sportowy i przede wszystkim wygodny strój, a mianowicie zwykłe rurki typu tregginsy oraz bluze z motywem floral. Oczywiście nie mogło zabraknąć okularów, które zawsze się mogą przydać tymbardziej, że ostatnio pogody są zwariowane.
                       Od wczoraj postanowiłam, że do lata zostało tak nie wiele czasu, że zacznę robić coś ze sobą. A z racji tego, że nie lubię się męczyć i po jakimś czasie ćwiczenia typu Mel B mi się nudzą i przestaję je robić systematycznie, a z czasem wcale .. Postanowiłam spróbować z bieganiem, gdyż zainspirowała mnie przyniesiona przez tatę gazeta poświęcona tylko i wyłącznie bieganiu (może zrobię kolejny wpis o tym sporcie załączając ciekawostki).

                      Tak więc dzień spędzony z moim ukochanym jak z resztą codziennie, a zaraz po powrocie znalazłam czas na ten 20minutowy bieg, który itak mnie wykończył.. ciężko z moją kondycją, ale do wakacji się ją poprawi. Po powrocie do domu nie mogłam się oprzeć i zaczęłam się opychać arbuzem :P
  A może któraś z Was stosowała jakąś ciekawą, nie nudzącą dietę ? Mam na myśli zdrową żywność, a nie głodówki!  Albo chciałaby się pochwalić swoimi efektami po bieganiu (bądź innym treningu) czy po jakiejś stosowanej diecie? Jeśli tak to wysyłajcie swoje metamorfozy na mój mail: dvivstyle@gmail.com , chętnie zrobiłabym o takich dziewczynach wpis, który myślę, że zmotywowałby wiele osób.
                    Tymczasem uciekam oglądać mój wspaniały "Step Up 2" <3
Pozdrawiam Was :*


BLUZA FLORAL - AWANTI
RURKI - H&M
ESPADRYLE - LABOTTI
SHOPPER BAG - HOUSE
OKULARY - ALLEGRO












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz