piątek, 26 czerwca 2015

neon&top


Heej :)
Pogoda dziś była ładna i z pewnością pozwoliłaby na kilka ładnych ujęć, lecz problemem jest co innego.. Od paru dni zaniedbuje bloga, gdyż .. złamałam nóżkę.

Zdjęcia mam z przed paru dni, ale nie miałam ochoty ruszyć się i coś wstawić m.i. przez ten cholery gips. Wczoraj zrobiłam małe zakupki, którymi napewno niebawem się pochwale na blogu. Myślę również nad nagrywaniem krótkich filmików na YouTube, co gdzie kupiłam itp.
Moim zakupowym, wakacyjnym marzeniem jest pewien ciuszek, który mam nadzieję, niedługo znajdę w swojej szafie po małych zakupach.

W stylizacji jest prosto, a także musicie mi wybaczyć jakość oraz głupie pozy z racji tego, iż cała sesja trwała może z 7 minut, ponieważ nie miałam czasu.  Spódniczka neonowa prezentuje się ładnie, lecz obcisłe spódnice coraz mniej mi się podobają. W zasadzie jest to chyba ostatnia, która założyłam w przeciągu roku, a mam ich kilka. Crop topik zakupiłam za śmieszne pieniazki, mam swoje źródła . Jutro mam imprezę osiemnastkową więc spróbuje zrobić kilka fotek, lecz z gipsem będzie to dretwa sesja.
Dobranoc!

CROP TOP - AWANTI
SPÓDNICA - VINTED
ESPADRYLKI - LABOTTI











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz