poniedziałek, 6 lipca 2015

pantera


Hej Kochani!
Post dodaje po długiej nieobecności na moim blogu, ale jak pisałam wcześniej - złamałam nogę. Już na szczęście minęła moja męczarnia z gipsem w te upały.
Pogoda jest taka fantastyczna, a ja mimo to, wciąż nie mam czasu by się poopalac. Może jutro się uda.. zobaczymy. Oby pogoda sprzyjała jak dotychczas, bo zamierzam zrobić nowe zakupy, co jest równo znaczne z nowymi sesjami i poetami. Mam nadzieję, że mój blog nabierze rozpędu. 

Jeśli mam powiedzieć coś o stylizacji to jest to kombinezon marki Lipsy, z bardzo przyjemnym materiałem, co jest ważne w noszeniu. Teraz poluje na inny, więc mysle , że niebawem go tutaj zobaczycie. Jako dodatek dodałam moją torebeczke chanelke na łańcuszku, a na nogi wsunęłam najwspanialsze buty jakie kiedykolwiek mialam , moje espadrylki.

Życzę i Wam i sobie samej pięknych przyszłych dni, by pogoda nam tak sprzyjała jak w ostatnim tygodniu. Buziaki :)

Zapraszamy Was na mojego instagrama: dvivstylee ;*
Dobrej nocy!


















ESPADRYLKI - STYLOWE BUTY ( LINK WE WCZEŚNIEJSZYCH POSTACH)
KOMBINEZON - LIPSY
TOREBKA - ALLEGRO ( LINK WE WCZEŚNIEJSZYCH POSTACH)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz