wtorek, 14 lipca 2015

zakupki

Witam :)

Oto prezentuje moje nowe ciuszki, które dziś kupiłam. Pokazuję same koszulki - białą bokserkę, żółtą bluzkę z krótkim rękawem z czarnym napisem, białą bluzkę z krótkim rękawem z tropikalnym motywem wakacyjnym oraz zwykłą, całą pomarańczową bluzkę z krótkim rękawem. Kupiłam je za grosze, bo praktycznie każda po 10, bądź 15zł.

W zasadzie ich krój jest klasyczny, ale też taki najbardziej mi się podoba, ponieważ dekoldy do pępka nie są czymś co mi się podoba. Materiał naprawdę zachwyca. Kocham ten sklep, jeśli chodzi o jakość ubrań i cenę jaką za to płacę. Naprawdę warto.



Zamierzam zacząć nagrywać na youtube na moim kanale podanym w prawym górnym rogu na blogu, filmiki przedstawiające moje nowo zdobyte perełki. Może mi to wyjdzie, może nie, ale przynajmniej ktoś kto interesuje się moim blogiem, a myślę, że są takie osoby dowie się co, gdzie i za ile kupiłam. A może nawet kupią sobie podobne, bądź identyczne, bo akurat się komuś spodoba. No nic, zobaczymy. Tymczasem taka mała zapowiedź, tego co zabieram na wakacje z  dzisiejszych zakupów.

Na haulu pokażę i ubranka i buty, które zakupiłam w danym miesiącu. Buziaki i dobrej nocy ! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz