piątek, 10 lipca 2015

jeans

Cześć kochani :)
Jestem zachwycona tym, że już zaledwie dzieli mnie tydzień od wspaniałych wakacji i wyjazdu do .. Turcji <3
Wyjeżdżam do naprawdę dobrze umiejscowionego miejsca. Przewiduje mnóstwo, naprawdę mnóstwo zdjęć, sesji. Przez ten tydzień, który mnie nie będzie w Polsce troszeczke zaniedbam mój blog, aczkolwiek zaraz po powrocie wrzucę na szybko jakiś post, bądź jeśli znajdę czas to rozpisze się jak było. Aktualnie w głowie mam tylko pomysly odnośnie ubran, które chciałabym ze sobą zabrać. Ale chyba skończy się na tym,  że zamowie sobie parę ubranek przez internet oraz jakieś sandałeczki na moim ulubionym Labotti :) po bikini mam zamiar wybrac się w najbliższym tygodniu, bo czasu coraz mniej. OH, może być to dla mnie dłuuugi dzień, gdyż na obecną chwilę nie mam pomysłu ani nad kolorem ani nad krojem. Cóż.. jak tylko kupie moje nowości to zrobię wpis przed samym wyjazdem, abyście mogli obejrzeć..może i Wam coś wpadnie w oko. 

Co do dnia to zaczelam go jak nigdy, po 7 rano. I ku mojemu zdziwieniu nawet się wyspałam. Zamówiłam sobie ksiazke , a nawet dwie, które również ujmę w którymś poście, tym bardziej że jedna z nich dotyczy zdrowego odżywiania. Nie mogę się doczekać. ;*

Ootd był bodajże z dwóch dni wstecz, ale jest wstawiony dzis , bo wcześniej albo nie miałam czasu albo już wstawiłam inną sesję. Mam w nim na sobie spodnie typu baggy z odzwierciedlonym jeansem, choć jeansem bym tego nie nazwała. Góra to bokserska ze Stradivariusa, ale z racji tego, iż została dawno kupiona to jej juz nie oznacze. Na plecy zarzuciłam lekką i w zasadzie przewiewną kurteczke typu bomber, która kiedyś kupiłam pod wpływem emocji. ESPADRYLKI są codziennie, ale w tej stylizacji postawiłam na neonowe nike, które również uwielbiam. Myślę nad kupnem espadrylki, tylko niestety nie ma wciąż moich rozmiarów, chyba rozejrze się na domodi.. yh. Poluje także na czarny kombinezon, fantastyczny. 
Ide spac, buziaki ! ;*


















DRESY - VINTED
BOKSERKA - STRADIVARIUS
NARZUTKA - VINTED
BUTY - NIKE

;**

2 komentarze: