wtorek, 16 czerwca 2015

pastele

 Witajcie ! :)
Niestety ostatnio nie miałam czasu na wstawienie wpisów, bo zbyt późno wracałam do domku i nie miałam ochoty pozować po ciemku.
Dzień ogólnie nie za ciepły, nie za chłodny. Dzień zaczęłam porannym biegiem, pod wieczór wybiegałam się z psiaczkiem, a wcześniej spędziłam kilka wspaniałych godzin z moim ukochanym. Tak więc dzień zaliczam do udanych jeśli chodzi o ruch. Chciałam się opalać, jednak nie pozwoliła mi na to pogoda, bo nie raz zawiał zimny wiaterek. A jak było u Was? Któraś z Was ma coś do powiedzenia na temat biegania? Jakieś wskazówki?

W pastelowej stylizacji, którą mam na sobie zainspirowała mnie przede wszystkim moja nowa spódniczka, która uwielbiam :) ma wspaniały krój, pięknie się układa - jest wykonana z al'a pianki.
Kolejną zakupioną niedawno rzeczą jest topik, który równie pięknie prezentuje się pod bokserką z wyciętymi bokami. Polecam na cieplejsze dni taki ubiór, choć spódniczka raczej bardziej odpowiadałaby mi na jakieś uroczystości, aniżeli do codziennego noszenia.
Buziaki :*


SPÓDNICZKA - STYLOWE BUTY
TOPIK - AWANTI
BRANSOLETKA - VINTED
ESPADRYLE - LABOTTI



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz